Als Leisure centrum is ons doel klanten een onvergetelijke ervaring bezorger. Dit doen wij door een wauw gevoel te creëren door middel van onze service. Bij ons komt de klant altijd op de eerste plaats. Dit wordt al bij het eerste contact met Gamecity opgemerkt. Met een heldere communicatie en een vriendelijke benadering creëren wij een band met onze klanten.

Wij kunnen ze als best adviseren en hun behoeftes vervullen door een advies op maat te geven. Dit doen wij met het personeel. Als geen ander weten wij hoe belangrijk de rol van het personeel hierin is. Wij hechten veel waarden hieraan en selecteren alleen nieuwe personeelsleden en leidinggevende die binnen het team passen en aan onze kernwaarden voldoen.

Wij zijn nu op zoek naar nieuwe horecamedewerkers. Klik hier voor de vacature.

Interesse in een andere functie? Klik hier voor ons open sollicitatieformulier!

Het wauw gevoel

Net dat ene stapje extra zetten voor een klant. De verwachtingen overtreffen op ieder manier die jij hiervoor nodig acht. Het anders doen dan anderen. Het zijn vaak de kleine extraatjes die het verschil maken. Ook dingen die ‘normaal’ zijn kunnen hiervoor zorgen. Een dag goed laten verlopen, een goede telefonische klantenservice, een hand geven en voorstellen, en ga zo door. De meest normale en logische handelingen kunnen vaak al voor een wauw gevoel zorgen. Als medewerker dient klanten verwonderen jouw tweede natuur te zijn.

Doen!

Geen woorden, maar daden. Wij zijn proactief en denken mee met het bedrijf. Heb jij een goed idee, dan is de vraag altijd: is dit goed voor Gamecity en onze klanten? En nooit wat zou de eigenaar hiervan vinden. Jij bent de motor van Gamecity en dankzij jou draait het. Jouw ideeën zijn altijd onderbouwd en geen wilde gokken. Daarnaast heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Jij wilt het verschil met Gamecity Zoetermeer maken en ervoor zorgen dat wij samen het beste Leisure centrum center van Nederland worden. Jij bent een doener onderneemt altijd actie!

Flexibel

Onze omgeving verandert continue en wij veranderen mee. Soms omdat het moet en soms gewoon omdat het kan. Dit vraagt een hoop van jou als medewerker, maar ook van onze processen. Wij gaan hier flexibel mee om en omarmen verandering. Wij weten dat dit op langer termijn beter voor Gamecity en ons is. Daarnaast kijken wij altijd kritisch naar de huidige processen en gang van zaken. Wij willen iedere dag beter worden. Iedereen vindt wel dat iets beter kan. Jij noteert, controleert en bedenkt hier oplossingen voor. Heb je een goede oplossing? Doen! 3 Intro Als Leisure centrum is ons doel klanten een onvergetelijke ervaring bezorger. Dit doen wij door een wauw gevoel te creëren door middel van onze service. Bij ons komt de klant altijd op de eerste plaats. Dit wordt al bij het eerste contact met Gamecity opgemerkt. Met een heldere communicatie en een vriendelijke benadering creëren wij een band met onze klanten. Wij kunnen ze als best adviseren en hun behoeftes vervullen door een advies op maat te geven. Dit doen wij met het personeel. Als geen ander weten wij hoe belangrijk de rol van het personeel hierin is. Wij hechten veel waarden hieraan en selecteren alleen nieuwe personeelsleden en leidinggevende die binnen het team passen en aan onze kernwaarden voldoen. Het wauw gevoel. Net dat ene stapje extra zetten voor

Vrienden

Wij zijn collega’s, maar gaan als een grote vriendenclub met elkaar om. Dit betekent niet dat wij alleen maar biertjes of wijntjes gaan drinken en achterover hangen op het werk, maar dat wij de kernwaarden van vrienden uitstralen zoals hieronder vermeld.

Vrienden zijn open en eerlijk en zullen je altijd direct vertellen hoe het ervoor staat en wat hun mening is, ook als dit moeilijk is. Vrienden staan altijd voor elkaar klaar en helpen elkaar om elke dag beter te worden. Vrienden doen wat zij beloven. Daarnaast zijn vrienden zelfverantwoordelijk voor de sfeer binnen een groep en in dit geval binnen Gamecity. De functie die iemand heeft is maar een naam, hiërarchie doet er niet toe. Als vrienden dien je iedereen aan te kunnen spreken. Vriendschap ontstaat uit gelijkwaardigheid. En klanten, die spreken we persoonlijk aan. Daar maken we nieuwe vrienden van!

Na werktijd kan je natuurlijk altijd een biertje of wijntje drinken met je collega’s en achterover hangen.

Slot

Bovenstaande is allemaal om klanten echt blij te maken en echt te verwonderen. Als wij als vrienden te werk gaan om met elkaar een optimale werksfeer te creëren waarbij wij elkaar elke dag beter kunnen maken, gewoon doen in plaats van alleen woorden om Gamecity beter te maken en op een flexibele manier verandering omarmen en aanmoedigen, omdat wij weten hoe belangrijk dit is op lange termijn gaan wij onze klanten het wauw gevoel geven. Zij zullen persoonlijk worden benaderd en behandeld, altijd naar een betere versie komen van de Gamecity waar ze bij hun vorige bezoek aanwezig waren en aangestoken worden door de aanstekelijke gezellige sfeer die wij als team hebben en uitdragen

Bekijk onze Kernwaarden ook eens in deze presentatie PDF.